Possibly the painful event may not happen in my life.

The painful event may be the fiction which my lazy timidity creates.

To this and from this.

As the proof, I never had the experience that suffered from starvation and sleeplessness.

I only experienced depressed time.

My sensibility that enjoys its event might be only insufficient.


もしかしたら、私の人生には苦痛な出来事は起こっていないのかもしれない。
苦痛だと思う出来事は、私の怠惰な臆病さが(勝手に)創造した虚構かもしれない。
これまでもこれからも。
その証に、私は飢えや不眠症に苦しんだ経験は一度もない。
ただ、憂鬱な時間を経験しただけだ。
私には、それらの出来事を堪能する感性が不足しているだけなのかもしれない。
スポンサーサイト

<< 「御御御付」 | ホーム | 身辺抄 >>

コメント

No title

Be prud of who you are.

 but don't lose the ability to laugh at yourself.

Try seeing things from a different perspective.

 Never hang back ,Get out there and go for it.

After all, isn't that what life is all about ?

私のノートに書き写していた文章から、こんな文章が書けるようになりたいですが
私の英語は中学再段階です。


コメントの投稿

URL:
本文:
パスワード:
非公開コメント: 管理者にだけ表示を許可する
 

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)


 ホーム